El refugi

17 de juny 2009


Estalviar-se els articles és un bon recurs quan es disposa d'un espai limitat per encabir-hi una frase. No és el cas d'aquell cartell, on l'absència d'articles, conjuncions i proposicions sembla més aviat destinat a fer el missatge tan confús com sigui possible. És un refugi per a perdius? O són els caçadors els que disposen aquí d'un lloc segur on caçar impunement? Per comprovar-ho vaig decidir donar-hi un tomb, però no hi vaig descobrir res d'especial; estava ple de merdes de gos com a tot arreu.

Comments

3 Responses to “El refugi”
Post a Comment | Comentaris del missatge (Atom)

pep ha dit...

Segurament era el cartell d'un vegetaria pacifista que volia posar "Ell refugí la caça de la perdiu", però com que el gos se li cagava per tot arreu no va tenir temps d'escriure-ho tot.
Ei!!! És la meva opinió....

5:20 p. m.
pep ha dit...

On diu "vegetaria" ha de dir : vegetarià. És que l'accent se m'ha quedat a "refugí"....."i si cola,...cola"

5:21 p. m.
Friks Vaporup ha dit...

Va, diguem que cola. Ara, si mai em trobo aquest vegetarià pacifista que no recull les caques del seu gos li explicaré quatre coses...

12:10 a. m.