Retorn forçat

20 de gener 2010

Fa cosa de dos anys i mig vaig escriure Plat petit, pinyó gran , un conte on explicava com, en arribar a l'escola del meu fill en bicicleta, descobria desconcertat que ell ja no estava a la cadireta del darrera. En aquell moment recordava haver vist un casc groc al riu que acabava de travessar, un casc com el que portava el meu fill i que em feia témer el pitjor. Fins aquí el resum.

Fa pocs dies, passant pel lloc on situava l'acció del conte, hi vaig descobrir això que veieu a la fotografia: un casc groc. Aquesta presència inquietant m'ha fet recapacitar. Reprenc la meva activitat blocaire, abans que la resta de contes no comecin també a perseguir-me.

Comments

5 Responses to “Retorn forçat”
Post a Comment | Comentaris del missatge (Atom)

Quan he vist en el reader un apunt teu m'ha semblat com la visió del casc groc: irreal.

Ep m'alegro molt del teu retorn !

3:49 p. m.
pep ha dit...

Ara m'agrades Friks !!!!
Ben tornat siguis !!!!

6:11 p. m.
fra miquel ha dit...

Eureka!
Ja et tornem a tenir per aquí!
Lo mismo digo!
Ben tornat siguis!

10:16 p. m.
Regina ha dit...

Y yo que me alegro de que vuelvas... se te echaba de menos. :)

10:25 p. m.
Friks Vaporup ha dit...

Moltes gràcies, nois i noies. A veure què hi podem fer...

;-)

4:12 p. m.