Trobada de Fotoblocaires

31 d’octubre 2008

Fa pocs dies va tenir lloc la 1ª Trobada Fotoblocaire a Osona, a la que vaig poder assistir. És curiós que no hagi estat fins al cap d'uns quants dies que m'hagi adonat que era la primera vegada que assistia a una trobada de persones que havia conegut a través d'internet i que, tot i que fa bastants anys que volto per aquests móns virtuals, mai abans havia passat per l'experiència de trobar-me cara a cara amb amics (sí, se'n pot dir així) que només havia conegut per missatges. Les referències que tenia d'aquesta mena de trobades (potser referències imaginades, no ho sé) era de colles que, a l'hora de la veritat, descobrien que no tenien gaire res a dir-se. Per sort no va ser així, i els comentaris generalitzats eren que calia repetir l'experiència.

La veritat és que, personalment, m'hi vaig trobar molt bé, se'm va fer curt i em vaig quedar amb ganes de retrobar-me ben aviat amb tota aquesta penya de frikis de la fotografia (ep, que és broma). I com que la família també s'ho va passar molt bé, podem anunciar que, tots plegats, ja estem a punt per a la següent.






Aquí les fotos de la trobada que va fer en Jausmil. Si busqueu en trobareu més ;-)

Comments

2 Responses to “Trobada de Fotoblocaires”
Post a Comment | Comentaris del missatge (Atom)

pep ha dit...

Subscric, ratifico, recolzo i beneeixo (urbi et orbe, si cal, encara que no sé que vol dir...)les afirmacions d'en Friks !!!!

9:07 p. m.
Friks Vaporup ha dit...

Doncs jo també les subscric, ratifico i recolzo :-))
I això que ja han passat uns quants dies i podria haver canviat d'opinió...

12:20 a. m.