Bestiarium IV

25 d’agost 2006

Growing


Comments

9 Responses to “Bestiarium IV”
Post a Comment | Comentaris del missatge (Atom)

Edu ha dit...

Com comprendràs, no m'agraden gaire els gats, si no és per perseguir-los... però he de reconèixer que són guapíssims. Segur que deixen igual de pèl per tot arreu que jo.

9:29 a. m.
Friks Vaporup ha dit...

Pèl? Quan hi ha una mica de corrent d'aire es veuen passar aquella mena de rostolls donant voltes pel pis, com en els spagheti-western filmats a Almería.

Té la seva gràcia ;)

PD: L'última vegada que la Chinasky (Xina pels amics) es va trobar un gos el va empaitar 4 pisos amunt. El volia matar! Quan el va tenir acorralat, el gos es va pixar (és clar que no era tant gran com tú).

1:06 a. m.
Jorge VF ha dit...

Yo soy antianimales por norma general, aunque tengo que reconocer que son muy chulos, y bueno... el nilu tiene una personalidad y un estilo único :P

4:41 p. m.
Regina ha dit...

Precioso vídeo, de verdad. Me he emocionao y to ;( la música está perfecta.

6:59 p. m.
Friks Vaporup ha dit...

Gracias Dooddle, menos mal que hay gente sensible por aquí y no como el "antianimales" de Jorgito XD

Por cierto, dos de los gatitos son muy felices con sus familias de "adopción", pero el tercero - el que sale más rato en el video, primerísimo plano incluido - se escapó de su casa y no se ha vuelto a saber de él. Debí quedármelo :(

3:27 a. m.
Gatxan ha dit...

Just estic buscant algú per adoptar un gat... Busco algú que tingui una gata que hagi tingut gatets i poder-me'n quedar un o una... M'he fos en veure el vídeo, la veritat!

5:08 p. m.
Anònim ha dit...

Antony and the Johnsons... Cuánto nivel, sí señor. Un saludo, pequod.

11:37 p. m.
pep ha dit...

Si no fos per què ja tinc una gata en voldria tenir un d'aquests del video. La llàstima es que creixen i després ja no fan tanta gràcia..vaja, com les persones.

8:41 p. m.
Friks Vaporup ha dit...

La veritat és que tinc debilitat pels gats; m'agraden fins i tot 'crescudets'. En canvi amb les persones em passa com a tu :D

10:55 p. m.